Tubasu Merhaba kızlar 39 haftadan bugün regl ağrısı gibi ağrı çekiyorum çok şiddetli değil acaba dogum mu yaklaşıyor ilk gebelik
Meliissaaaa Tubasu ben de 32 haftalığım her akşam bi 10 dakika falan regl olacak gibi ağrım oluyor sonra geçiyor
nihan__12 Tubasu 39 hafta 4 gün iki gündür adet sancısı gibi ağrım var gece oluyor idrara gittim kan geldi biraz çok değil biraz sizce doğumu idrarimi tutamiyorum
Seydacavdarr nihan__12 açılmaya başladıysa açılma kanaması olabilir nişan biraz daha yapısı sümüksü oluyomuş