Nazli-61 Tugceekvs ilk gebeliğim 17. Haftamda hissettim zayıfım ondan erken hissettiğimi düşünüyorum 😇
symabskrt İlk gebeliğim ikiz bende 16.haftanin sonlarında hissettim 17+2 yiz ara ara hissediyorum yine kalp atışı gibi kırpıntı oluyor sanki seyirme gibi bazen de ☺️