Gamze_svncn yok cnm benim 30dan belli o sekilde nstde sancilarim cikmisdi duzensizdi ama yuksekdi baya serum bagladilar sonra gecti 35 e geldik ara sira sancilar kasilmalar yine vardi ciger gelistirici yapmislardi ..suan 39 hftalik olucaz sanci yok kasilma var bnde ama duzensiz yine...korkma yani o hftalarda artik normal dedigim gbi onemli olan nekdr surede gelip gidior arasi nekdr ..