Öncelikle herkese hayırlı geceler ilk gebeligimi yüksek tansiyon nedeniyle 35 +2 de gerçekleştirmiştik
Şimdi 2. Gebeligim 30. Haftadan beri yüksek tansiyon riski var sürekli takip altındayım. Her hafta gidip idrar tahlili veriyorum ama gebelik zehirlenmesi riski çıkmadığı için tansiyon hapiyla devam ediyoruz .
Dün geceden beri 16 /15 arası değişiyor tansiyonlarim ve bugün uyandığımdan beri farklı bir karın ağrısı var .afedersiniz ishal olduğunuzda sancılar girer ya o şekilde bebegin hareketi var normal gibi geliyor ama sizce yalancı sancı filan olabilir mi yoksa yarın hemen gitsem mi hastaneye
Sizlerde bana Bi fikir verebilir misiniz ??