Merhaba kadın gardaşlarım, gelecek ay doğum yapacağım, hastane çantamızı hazırlıyorum.
Okuduklarıma ve dinlediklerime göre bazen daha hastaneden çıkmadan memesi yara olan anneler var…
Kimisi yanlarına aldıkları kremlerin kimisi de gümüş kapakların çok faydalı olduğunu söylüyor.
Ben gümüş kapak kullanabileceğimi sanmıyorum, o yüzden almak da istemiyorum.
Krem olarak hangi kremler önerildi size? Adı ne size önerilen ya da kullandığınız kremlerin?