Cnsktluyldz benim sancım çok olmasına rağmen suyum gelmedi. Hastanede patlattılar. Normal Doğum yaptım.
Ablamın ise evde patladı çiş gibi ama devamlı geliyordu hasteneye gidene kadar bitmişti ve hiç sancısı yoktu, sezeryan oldu .. bebek hareketinden de olabilir senin ama yine bir git görün için rahat etsin. Sağlıcakla al kucağına bir avazda doğur canım🥰🤲🏻