Sevvalaladag ya açıkçası detaylıda herşeyin görüneceğim Allah korusun bebekte eksik veya sıkıntılı bişey varsa en azından müdahale edilebilecekse doğar doğmaz müdahale edilebileceği için yaptırdım
Çok önemli bi detay tabikide bütün gebeler yaptırmıyor ama ben rahat uyuyamazdım 40 haftayı içim rahat bitiremezdim hep aklımda nir soru kalırdı