Selamlar 10+2 haftalık hamileyim bugün gün boyu tam göbek deliğimin yanında hafif bi yumru var gibi yani bunu içerde hissediyorum siz de böyle bir şey hissetmiş miydiniz? Ara sıra hafif kasık ağrım da oluyor birkaç gün önce kanamam olmuştu doktor tavsiyesi ile progestan başlamıştım. Şu an akıntım düzenli baya azaldı gibi ama bugün de tuhaf bi his var içimde , karnımda bir şey olduğunu hissediyorum gibi 🙈