Edizimmm Pandaanne vallaha hastanede veridler hasta bezi ped yetti sonrası kendinoedime geçtim iyiki almadim gerek yokmus bence
Nazlimom Pandaanne doğum yapalı 10 ay olcak depend öylece duruyor burda sormuştum hamileyken hep depend al demişlerdi boşuna almışım hastanedeki ebe taktırmadı hava alması gerekiyo dikişlerinin diyip hasta bezi taktı ertesi günde normal ped takıp eve gittm 😂
Pandaanne Nazlimom senin gibi bi çok kişiden böyle duydum o yüzden kararsız kaldım kullanılmıyor kalıyor diye
Nazlimom Pandaanne aynen öyle bence alma depend eğer baktın cok kanaman oluyor hasta bezi takarsın yada depend alırsın ped daha rahat oluyo tabi gidişara göre bakarsın
yinehamile Pandaanne benim depend kullanmama izin vermediler, daha sonra yazık olmasın diye adet dönemlerinde ki yoğun günlerde kullanmıştım, bana kalirsa mesene pedi al. Bu sefer mesane pedi alacam.