Beybeybi Kizlar hamileligimin en korkutucu tarafi agzimda ki dis etlerim cok fena kaniyor fircaliyorum daha cok ki o kan aksin sizdede oldumu boyle birsey doktor normal dedi ama duzelirmi bilmiyorum 😳
Btlklnc Beybeybi evet her seferınde kanıyor fırcalarken, mesela et falan yesem kürdanla ugrassamda agzıma kan doluyor . Anlayacagın aşırı hassas oldu diş etlerim
esiaks Beybeybi benimde en büyük sıkıntım bu. Çoğu zaman durup dururkende kanıyor. Sanki biri diş etime bıçak saplamış süzüle süzüle kanıyor. Çok sinir bozucu. Fırçalarken zaten daha beter. Ama gebelikte normal olduğunu duyunca rahatladım. Galiba tuzlu suyla gargara yapmak lazım yaa.
Pamukbebegimm Beybeybi bende birkaç gündür bu konudan muzdaribim😔 sabah uyanıyorum dişlerim kanamış kanlar kurumuş dişimin üstüne yapışmış ögüre ögüre dış fircaliyorum 😔 salı kontrolüm var sorcam bakalım
Betulaa Benim de öyle doktora gittim paradontax diş macunu kullan dedi, birkaç gündür kullanıyorum baya azalttı ben bu kadar etki beklemiyordum. Bir de tuzlu su gargarası yapıyorum arada.
Betulaa Beybeybi tamamen geçmiyor bende almasam mı dedim hatta fiyatı yüksek evde de başka macunlar var ama iyiki almışım dedi ciddi fark etti bence deneyin biraz rahatlarsınız
Beybeybi Betulaa ben dis doktoruna gidecem temizlesin hafifler belki o fazla kanlari cekiyor bir aletle daha onceki hamileligimdede gitmistim hic macun filan yazmadi ki bana
Beybeybi esiaks evet hamilelikte normal ama bazen duzelmiyecekmi korkusu var dis etlerim yukari cekilmis ve dilimi degdirsem kaniyolar az kaldi diye abunuyorum 😊