İlk doğum sezeryan oldu ikinci gebeliğim ve bulunduğum konumda devlet hastanesine gidiyorum ve orası da doğumu. Sezeryan yapacak ama son zamanlarda doktorların normal doğum yaptırdığını duydum özel hastane var bı kaç ama maddi açıdan hiç gidemiyorum bende normal yapsam olur mu yani devlet hastanesinde sezeyan sonrası normal doğum yapan oldu mu ?