Silalp_26 Minnak kızımı dün kucağıma aldım çok şükür evimize geldik ama aşırı derecede ağrım var ağrı kesici olarak parol verdi doktor başka doğal yöntemler var mı ağrı için
Pearlyy Silalp_26 nasıl bir ağrı belki gaz sancısıdır? Öyleyse kimyon ve rezene işe yarayanilir. Keşke 2 gece kalsaydınız hastanede daha iyi ağrı kontrolü yaparlardı
Dark Silalp_26 ayaklarınızı sıcak tutun, doğal olarak yürümek çok iyi geliyor, dinlenme dışında yürüyor olun Yarına çok daha iyi olacaksıniz
rumeysakrt Silalp_26 bende de aynı durum var mümkün mertebe evde yürüyorum ağrım azalıyor ama yattığım zaman çok sıkıntı oluyor. Yatarken ağrım olmuyor ama o yataktan kalkmak tam bir işkence oluyor :(
rumeysakrt Silalp_26 sezeryan sonrası 5.günden bildiriyorum bu gece kendi kendime yavaş yavaş yataktan kalkabildim. Bi de hep sırt üstü yatabiliyordum bu gece az da olsa yan dönebildim çok şükür
Silalp_26 rumeysakrt ben ilk gün hemen ayaklandım maşallah diyim eşim kızımın altını değiştiriken bende uzanıyordum üstün örtüktü öpüyim derken dikiş yerime bastırdı çok ağrı yapıyor sağ tarafım yan yatabiliyorum sırt üstü yatınca ağrım oluyor benimde