Zeynepsari34 37 haftalığım . Sancı mı ayırt edemiyorum arada kramp tarzi birşeyler yokluyor bel ağrısı da oluyor ara ara ama uzanınca geçiyor cuma günü kontrolüm var çatı muayenesi olucam suyum da sızıntı şeklinde geliyordu baya azalmıştı büyük ihtimalle cuma günü yatış verebilirler