Ayci-90 evet olabiliyor doktorlar bu yüzden 12. gün kan verin diyorlar, olası bi durumla karşılaşmamak için, mesela arkadaşıma 2 embriyo koyulmuştu ve 1 tanesi tutundu, en başından beri bebek tek devam etti, 3.ayında regl olur gibi kanaması oldu parça düşürmüştü o kadar çok korktuk ki kesin dedik bebek düştü 🥺 doktora bi gitti ki bebekle alakası yok gayet sağlıklı vücut diğer embriyoyu atmış her an her şey olabiliyor, bize düşen teslim olup sabırla beklemek 🤲🏻😇