Fatmabakanay tarif ettiğin doğumu çağrıştırıyor. Hastaneye gidince de hemşireler bakacak, şancı, açılma, bebekte stres herhangi bi durum varsa arayacaklar doktoru. Doktor da değerlere göre gelecek ya da gelmeyecek bi değişiklik olursa yeniden haber verecekler gibi gibi.