Gebeliğimin 6. Haftasından itibaren hafta da bir proluton Depot iğne vururuluyorum şuan 10+5. Haftamdayım… Zaten çok Ağır yağlı bir ilaç olduğu için fazla yakıyor biliyorum ama özellikle son 2 haftadır vurulmamda belimide etkiledi sanki eğilip kalkerken oturup kalkarken belim ağrıyor bacağım da dahil olmak üzere… Sizde de böyle şeyler oluyor mu