Mervegc Hastane için pijama takımını ne zaman aldınız bedenler nasıl oluyor önerdikleriniz varsa link atar mısınız?
kahvesever__ Mervegc 32 haftadan da almıştım ben alt üst bir takım aldım 2 tane bedenimi almıştım tam olmuştu
Edafmo Mervegc ben 28.haftsmds almıştım ortalama aldığım kiloyu hesaba kattım. 3xl aldım. 171 boy 99 kiloyum oluyor şuan. Ben lcwaikikinin uygulamasından aldım iki tane önü düğmeli pijama takımı çok rahst ve kaliteliler
2023bebegim Mervegc özellikle geniş ve rahat tercih etmen senin için daha iyi olur çünkü zaten yaralı olacaksın rahat birşeyler seni daha rahat ettirecek bebeği emdirmek için kolaylık saglayacak