Hsee Canlar sol bacagım üst kasık tarafı agrı giriyor ikidebir sank ibıcak saplanması gibi kramp gibi nedir bu asırı agrıyor
Nis Hsee kacıncı haftadasın benmde sag bacagıma gitmsti topllayacak derecesine gelmstm 40+0 dım o gecede doğum yaptım tabi tek belirti bu degildi sancılarımda vardı