Ipek_2017 Ekmeğe 3 damla damlatıyorum. Ama ağzımda büyüyor yok yutamıyorum. Bir de tok karnına olduğu için beni daha da kötü yapıyor. Siz nasıl içiyorsunuz. Doktor ekmekle önerdi.
Fevehan Ipek_2017 D3 vitamini mi? Ben direk ağzıma damlatıyorum 10 damla.☺️ Çalışırken içiyorum çoğunlukla, kaşık olmuyor Yanımda bende o şekilde içiyorum. Çay kaşığına dök yut tadı yok zaten de ekmeye damlatırsam midem almaz benim.
Tugfer07 Ipek_2017 İlk defa duyuyorum canım benım doktorum da tam tersı ac karna 3 damla ıcıceksın dedı hem gram mıde bulantısı da yapmıyor
MyBabyy_ Ipek_2017 ben yarım Su bardağı suya 2 damla damlatıyorum burnumu kapatarak içiyorum tat almayım diye sonrasında hemen bişe atarsan ağzına belki önleyebilir kusmanı
Necibedmrll Direk çay kaşığına damlat suyla yut benimde midemi bulandırıyor suyla hemen yutunca geçiyor canım
beyzansezek Bende bu konudan çok çektim. Çareyi buzdolabında bekleterek içmekte buldum tadı cok az gelip gidiyo ama direk ağzına damlat kaşıkta kötü tat bırakıyo