Gll3327 nişanım Doğumdan 4 gün önce gelmişti benim. Ertesi gün birer saat arayla kramp gibi sancı gelmeye başladı hasteneye gittim sizinki gibiydi durum eve geldim. Sonraki gün yarım saatte bir hafif hafif kramp gibi yine sancılar olmaya başladı yine gittim yine yolladılar. En son 10 dkk da bir falan oldu ve sancı arttı gittim, ama aynı hasteneye gitmedim bu sefer başka hasteneye gittim, dayanamıyordum sancıdan 5 dkk da bir olmaya başlamıştı artık. Yatış yaptılar.