Daha önce 2 kimyasal gebelik yaşadım. Doktorum istersen genetik test yaptırabilirsin dedi. Üniversite hastanesine yönlendirdi. Randevu bulmak epey zor oldu uzun zaman sonra buldum ancak randevu tarihim adetimin 6. Gününe denk geliyo bu test açısından bi sorun olur mu bilginiz var mı?