yumamiii Kızlar merhaba ben 9+5 haftalığım fakat belimin tam yanı yani kalça kemiğim inanılmaz ağrıyor ve sol bacağımı yürütemiyorum resmen. İnanılmaz bir ağrı oluyor sendeleyerek yürüyorum yaşayan var mı bu haftalarda🥹
ArvenMom yumamiii 20 haftadayım sağ bacakta aynı sorunu yaşıyorum magnezyum kullanıcam doktoruna sor belki verir
Tintinsu yumamiii 32 haftalığım. Şimdiye kadar hiç belim ağrımadı ama dün öyle bir ağrı girdi ki aynı tutulmuş gibi beni çok zorluyor şuan :( böyle tam kuyruk sokumu ve belimin arasında var ağrı
Patricia yumamiii bana daha geç bir haftada olmuştu magnezyum içmeni tavsiye ederim ya da günde 1 tane soda ve muz ye
yumamiii Tintinsu sizin normal çünkü çocuk artık vucudunuza ağırlık yapıyor ama ben daha 9 haftalığım ağırlığı da yok🥲
nerminnn_ 10+2 de belim tutulmuş gibi ağrıdı yataktan zor kalktım çok zor yürüdüm sol bacağım resmen çekiyordu magnezyum eksikliğinden oluyormuş kontrole gittiğimde sorucam doktora
yumamiii nerminnn_ şuanda hiç yürüyemiyorum hastaneye gitsem iğne yaparlar mı acaba tuvalete bile gidemiyorum geçer diye bekledim ama yok
nerminnn_ yumamiii yine de bir gidin iğne yapmasalar bile en azından bakarlar içiniz rahat eder benim 1 gün sürdü sonra geçti