Ben size gelecek cevabı söyleyeyim hiç beklemeyin ekran kaydı alın bize mail atın ama sonuç asla yok aylardır 10 reklam 1 post şeklinde forumda kalmaya çalışıyorum ama sıktı cidden keşke ücretli bi uygulama olsaydı 5.10 lira okadar üyeyiz reklam olmasaydı