Pemberuya Sumyaa isimler güzel lakin benimde 2 ismim var ve özellikle okul döneminde çok zorlandım😌 size tavsiyem biraz daha kısa isimler bulursanız daha iyi olur🌸
Fevehan Sumyaa ben Şifa Betül ismini verdim bebeme🥰 Betül hz Fatma’nın r.a isimlerinden , Şifa da bir hanım sahabenin r.a ismi. ikisi de muhteşem insanlar ve ben kızım onlara benzesin diye bu isimleri istedim. 🌸💗 Zeynep Şifa da çok tatlı 🥰