eknsnsr98 Kızlar haziranda doğum yapacaklar burda mı ne alemdesiniz nasıl gidiyor sıcağa denk geliyor Bebişlerimiz ne alalım ne almayalım hareket hissediyor musunuz ????😄😄
27ozlem eknsnsr98 ay bu ne alınacak ne lazım konusunda benim de hiçbir fikrim yok instagramda ebeleri hemşireleri takip edip öğrenmeye çalışıyorum 😂 henüz bir hareket yok ama sertliğini hissediyorum birkaç gündür bir de galiba idrar kesesine baskı yapıyor sık sık idrara çıkartıyor beni 😂
Annecim58 eknsnsr98 benim de 3 Haziran söylenen tarih ama Mayıs sinu gibi olur diye düşünüyorum ilk oğlum gibi erken gelirse 20 haftalığım 16.haftadan beri hissediyorum hareketlerini. Hazırlıklara gelirsek cinsiyeti biliyor saniz yavaştan almaya başlayın hepsini birden sona bırakmayın deterjan dir ıslak mendil dir kıyafet vs
ebrar123_ eknsnsr98 benim de Haziran ortası gibi görünüyor doğumum henüz hareketlerini hissetmedim. Alışverişe de baslamadm ama yeni doğan yazlık 6 aydan sonrasini da kışlık almayı düşünüyorum
Gamzecem eknsnsr98 ben hemen hemen herşeyi bitirdim sayılır her hafta birşeyini aldım bugün de deterjan alt bezi pamuk vs aldık bebek arabası da babaannesigil aldı geçen hafta mobilya takımını da annemler alicam Mart gibi şuan kıyafet olarak hastane çıkışı zıbın felan aldık kıyafeti sona bıraktık
eknsnsr98 27ozlem bende de sertlik vardı on gündür yok bazen tekme atar gibi oluyor acaba o mu diyorum ama çok yavaş olduğu için emin olamıyorum
Sibelunalhasan @“eknsnsr98” benimde Haziran nasipse. Sanki ufaktan biseyler hissetmeye başladım. Genel şeylerden bir kaç birşey aldım ben. Küvet seti, keçe organizer, anne bebek çantası, biraz kayınvalidem aldı zıbın pijama vs ben henüz kıyafet almaya başlamadım.
noluyosanagenemiross  Ben şimdilik BİM’den bunları aldım daha başlamadım bile 🤣 mide bulantısından ölüyorum şimdi de kol ağrısı başladı ne yapacağımı şaşırdım 🥺
Ebru1995 Bizde Haziran sonu gibi görünüyor şuan. Dediğiniz gibi dokununca boyle hafif sertlik geliyor çok güzel bir his🤗 ben genel olarak zıbın hastahane çıkışı tulum tarzı daha basit ince şeyler almaya çalışıyorum yaz bebeği olacağı için.
Tanembebek5 Annecim58 aynıyız benimde 3 haziran Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🌸
ErZeynep Haziran ortası gbi tahmini doğum. Oğluşuma kısakollu zıbın aldım genellikle. Kücük şeyler dışında eksiği yok diyebilirim her şeyini aldık🥹 nadir hissediyorum bağırsak hareketi değilse. Şubat 6 da detaylı ultrasonumuz var nasıl sabredicem bilmiyorum. Ultrasonda aşırı hareket ettiğini görmedim cünkü tedirginim
mucizem___ ErZeynep şuan 18+5 im benim de şubatın 7 sinde randevum var detaylı ultrasona ben bir kere bile görmedim ultrason da hala cinsiyetini bilmiyorum kalp atışını 2 kere duydum bu devlet hastaneleri doktorları cok acımasız bence göstermiyorlar kafam kopacak gibi uzanıyorum ama göremiyorum
27ozlem Gamzecem gerçekten ya tuvalete gitmekten gına geldi artık ama buna da şükür yeterki idrar yolu enfeksiyonu olmasın benim korkum o
poyrazin_annesi28 eknsnsr98 4 Haziran görünüyor doğumum 😂 Kafama göre basladim alışverişe yazlık şeyler de aldım bikac tane. Hareketlerine gelince de 18+2 de hissettim 19+3 de de tekmelerini hissetmeye başladım tek tük 😂😇
71oyku81 merhaba kizlar benimde hazidan son 21 ama ben hala hissetmiyorum oğlum olacak ikinci gebelikte daha cabuk hissedilir deniyor ama ilkim kiz bebekti ve zor hissediyordum cok hareketli bebek degildi hatta cok kez hastaneye gitmisimdir hareket etmiyor diye 9 ay boyle gecmisti bu gebelilte cok heves ediyorum hissedeyim diye ama tik yok hala ins bebisim sagliklidir ve artik hareketlerini hissederim
eknsnsr98 71oyku81 benimde ilk hamileliğim kızdı hareketliydi bu erkek dedi doktor ve çok uyusuk hareket etmiyor
27ozlem eknsnsr98 benim 16 haftalık bir hareketlilik hissetmiyorum zaten daha çok erken 18den önce beklemiyorum ben bebek tekme atacak kadar güçlenmedi daha bence