Mrsdettr Kızlar merhaba 🙋salı günü ALLAH nasip ederse sezeryan günüm doktorum doğumdan 2 gün önce kan sulandırıcı iğne yapmamı söyledi aranızda bu iğneleri yapan var mı çok mu can yakıyor 😅🙈 korkuyorum nasıl yapacam diye düşünüyorum 🤕
Nurcanben Mrsdettr kız 2 gün vurulcan alt tarafı 10 haftadir vuruluyorum ve hamileliğim boyunca da vurulmaya devam edicem ilk vuruldugumda kendimi çok kastim koldan vuruluyorum ben kastigim için çok acıdı ama artık alıştım serbest bırakınca vücudunu abartilcak bir ağrısı olmuyor vurulurken havasını al ama
Bussss11 Hamileliğimin başından beri vuruyorum o iğneyi kendim, biraz yanma hissi oluyor ama öyle korkulacak bir şey değil ☺️
elifcicek_07 Bussss11 bende öyle hamileliğin başından beri kullanıyorum artık sinirlerim bozulduğu için 5 aydır son bir kaç gündür vururken kanatıyorum psikolojisi çok kötü iğnenin vakti gelince nefesim daralıyor
Mrsdettr Nurcanben yok canım doğumdan sonra 10 gün daha vuracam ,🤗ama doğumdan önce 2 gün yapmam lazımmış doğumdan sonra 10 gün ☺️ Can acıtıyor mu diye sizlere sormak istedim teşekkürler cevap için 🥰❤️
elifcicek_07 Biz Gebelik boyunca kullanan kadınlara doğuma yakın bıraktırıyor doktor ama sürekli kullanmayan bazı gebelere doğuma bir hafta kala kullanın diyorlar neden