Bu arada bende geçen sene kimyasal geçirmiştim 3 yıllık evliyim hiç hamile kalamAmıştım geçen ay rahim filmi çektirdim geçen pazar da hamile olduğumu öğrendim günüm de değerim 30 çıktı doktor daha çok yeni dedi evde de test yaptım çift çizgi çıktı bidaha beta ya baktırmadım bir hafta beklemek istedim kimyasal olur diye çok şükür hiç lekelenmem yok biraz içim rahat Pazartesi randevum var inşallah keseyi görürüm adetim tam 10 gün geçmiş olacak 🙏🏻