Hiç korkulacak gibi değil. Sezeryan hikayelerini okuyup bosuna okadar kötü şeyler yazmışlar diyorum:)
2- hiç fark etmedim ıkı hafta arayla kontrole geldım . 2. Geldıgımde doktorum fark ettı . 3 gun arayla kontre geldim . Ve bebegin suyu 7. Gün sonunda artık tamamen bitmişti.
3- tam 35 haftalık doğdu 2600 kg
4- gebelik şekerim oldugu için bebek suan küvezde . Cok iyi durumu ama kontrol amaçlı yanıma vermiyorlar. Henüz sadece resımlerini gördüm .
5- genel oldum evet iyiki olmuşum . Çünkü ben cok titredim sitresden şekerim yükseldi. Yapamazdım. Dikiş agrısı cok az. Ama karında genel bi agrı oluyor. Oda rahim agrısıymış. Hastane cok ilgili daha ameliyat hanede bana agrıkesici takdılar baya iyi geldi. Hepinize teşekkürler. Sizlerde sag salim alın kucagınıza .
Not olarak ciğer geliştirici yapılmadı solunum sıkıntısı sadece başında olmuş. Bebekle ilgi çok bilgi sahibi değilim.
Bu arada özel hastanede elektrıkli pompa veriyorlar . Ekstra almayın.