Kizlar benim yanmam ve akinti koku idrar yaparken agri oluyor ona ragmen doktruma dedim cocugu görelim ona gore yazcam dedi cocuk yasiyormu ölümü dedi ya yazcagi bi ilac asagidaki ultasaonda te ayin sonuna yani 2 hafta snra ya atti ben hissediyorum yasiyor diyorum yok gormemiz lazim bende gittim saglik ocagina yazdirdim akinti kesildi kokuda yani var brz tbiki ama yanma gecmedi sık idrara cikiyorum bide karnimda kasilmalar oluyor agrim yok suyum knama vs yok çok şükür oglumda erken doğum riski yasamistim bunda da cok korkuyorum 2 ci gebeligim ama yani hatirlamiyorum erken dogum belirtileri nsl bi kasilmam ve bulantimla gitmistim dirk erken dogum diye almislardi 28 ci haftamda suan ben 20 haftaligim