asligkc Merhaba bugün 6+1 deyim ve ilk defa kahverengi bir leke oldu bu durumu yaşayanlar var mı tedirginim çok
Selinactr Tedirgin olmayın ben de sizin haftalarınız yaşamıştım progestan 200 mg hap başladılar sonra kesildi doktora gidin muayene oldun ilaçlarınızı başlayın ilerlemeden ☺️
Habibe-78 Bende kullanıyorum şu an progeston fitil olarak 9+6 dayım 1 ay daha yatıp dınlemem gerek ınşallah bı sorun olmaz