meva_asil_moms Hanife12_ 21+4 günlüğüz kızım sezaryen ile oldu oğlum da sezaryen olacak tarih belli değil henüz sizlerin bellimi
Senel6767 Hanife12_ 23 .0 olduk mayısın sonuna doğru dedi benim doktor cinsiyetimizde kıza benziyor dedi ama tam net bir şey demiyor halan
-Bal123- ilzannliy evet oturdugun yere göre hareket etmen lazım ama bebisler ilk zamanlar daha çok usuyorlar 🥰
yagmur089 Hanife12_ daha baslamadim hazırlıklara inşallah obur ay baslicam suan 20+1 deyim haziran gibi diyor doktr ama bilemiyorum Mayıs snuda olabilir diye düşünüyorum inşallah zamaninda geliler benimde kızım olcak inşallah siz peki