A_syma Ozgeelaa 37 den sonra erken dogum diye adlandirilmaktan cikip normal dogum sureci basliyor. 37-40 normal dogum 40-42 zaman asimi dogum
Ezgiparlak 39+1 olduk bugün yalancı sancım var vajınada baskı var yürürken ağrım oluyor bakalım prenses ne zaman gelecek
NM_mom Haftamdaydım bu haftadan sonra artık gelse de sıkıntı olmaz her an gelebilir gibisine söylemişti