Kizlar merhabalar.Ben biraz once hcg sonucumun 104 oldugunu ogrendim ama planlı bi gebelik degildi.insulin direncim var ve glifor ve birkac ilac daha kullaniyordum ve bitki caylari falan iciyodum adet olamiyorum diye simdi aglamaktan sevinemedim.ilaclar caylar sigara bunlar saglikli bi gebelik yasatrmi ki bana?napicam ben:"((((