Emine12456 Kızlaaar sizde ikili üçlü test yaptırdınız mı kafa karıştırıcı olmadan fetal DNA yı öneriyorlar 10.haftama giriyorum ne yapsam bilemedim
Senaykork Emine12456 yaşın 30 üstü değilse ve yakın çevrede herhangi bir kalıtsal hastalık yoksa fetal DNA para tuzağı bnce , ikili üçlü detaylı yeterli olur
Nonim Emine12456 kesinlikle fetal DNA yaptırmadığıma çok pişmanım ikili test yaptırdım riskli çıktı daha yeni 30 yaşıma girdim şu anda içim içimi yiyor riskli çıktı fetal yaptıracağım çünkü ikili testin çok yanıltıcı olduğunu söylüyorlar imkanın el veriyorsa fetal yaptır hiç düşünme
Emine12456 @Nonim ne konuda riskli dediler inşallah öyle bir şey yoktur ya içinizi ferah tutun sizde😕
Nonim Emine12456 teşekkürler inşallah yoktur kanda ikili test 1:50 çıktı bende yeni öğrendim çarşamba detaylıya gireceğim ama içim içimi yiyor ikili testin güvenilir olmadığını biliyorum ama yine de insan cok kafasına takıyor fetali kesin yaptıracağım
Nurkcy Emine12456 Fetal DNA kesinlikle taramalarda yanlış çıkıyo çok fazla sonra tekrar fetale yönlendiriyorlar zaten, başından yap kafan rahat eder, bende yaptırdım sonucun gelmedi henüz..