Anneyimm SeymaCbci 30+5 oldk teyzesi bizde kasık ağrısı haric hersey cok iyi cok şükür senin nasil geciyor
fatmff SeymaCbci Bizde 31+3 olduk şimdilik ağrı sizi yok çok kilo aldım şu an psikolojimi o bozuyor 😂 Onun dışında bir problem yaşamıyorum hayırla kucagimiza alalım inşallah
Pirayeee SeymaCbci kalça ağrısı ve hafif kramplar dışında herşey yolunda 😄😄 10 hafta deyince bi korku ve heyecan basıyor ki sorma gitsin 😍😍
KonulRaul Anneyimm salam.kasik agrisi nasil nerede oluyo?29+5im bende bacaklarimin ic tarafdan canaga yani obolgeye birlewen yerleri agriyo.
Ayal80 Biz de bugün 30 olduk çok şükür geceleri artık doğru düzgün uyuyamıyorum bel ağrısından e bide sık sık tuvalete çıkmak var arada da kasık ağrım var ama kısa süreli hemen geçiyor
Melhaercan SeymaCbci bugün tam 30 haftalık olduk şükür 😍 kabizliktan başka derdimiz yok şükür onuda halledecez inş
Yasemindemirtas Melhaercan canım bende de cok kabızlık baslamıstı. Gece yatmadan önce mandalina yedim üZerine de 2-3 bardak su içtim o biraz önledi kabızlıgımı. Belki sana da faydası olur 🤗
SeymaCbci Beni de alışveriş stresi sardı bebeğime her şeyin en güzelini almak istiyorum inşallah herkes soruyor aldınız mı bebek eşyalarını kıyafetlerini daha almadık diyorum heyecanlanmıyor musun diyorlar sinir olmaya başladım artık
Anneyimm KonulRaul Askm hani adet olurz da sag ve sol kasiklarmz agrir ya orasi benm bide karnimin altı agriyordu ama magnzymdan sonra gecti iki deca kllandm daha magnzyumu da
fatmff Derya341986 Belki benimde olur. Çünkü doymak hissini resmen unuttum hiç doymuyorum iyice sistim ama napalim
Derya341986 fatmff bende öyle cnm napalım el mahkum yiycez onlar beslensin diye onlar bize iştah yapıyor kuzucuklar
Anneyimm KonulRaul doktor bilir en iyisini askm hepimizin agrisi farkli ve farkli farkli sebepleri vardir burda hepimizdenfarkli bi yorum cikar ne zamndr ağrn var? Doktr kntrln ne zmn canm
Sedaergn Bnde 29 hafta olucam inş yarın. Şuan kasığında mesaneme bir baskı var. Hareketlerini sık hissediyormusunuz ben bazen çok hissediyorum bazen hiç hissedemiyorum gibi geliyor