Herkese merhaba güzel anneler🤍
33 haftalığım ilk defa birşey paylaşıyorum 😄 neyse
Ben gebeliğimin başımdan beri özelde sadece bir doktorda takipliyim ve doktorumdan çok memnunum, doğumumdan sonra doktoruma hediye olarak ne alabilirim yada yapabilirim hiçbir fikrim yok aranızda bu tarz şeyler yapanlar var mı merak ediyorum?
Şimdiden teşekkürler 🌸