Arkadaşlar dün kontrole gittim adete göre 30+6 yım ama ultrasona göre hep bir hafta ilerde 31+6 yani hatta 32 doldu diye çalışabilir raporumu da verdi. Bebekde 1690 gram dedi normalmi sizce sizin bebekleriniz ne kadardı bu haftada birde benm şimdi 17 şubatta 37 haftam doluyo ultrasona göre o zaman gel çalışamaz kağıdını al dedi normade 17 şubat adete göre 36 hafta oluyo şimdi doğumumu hangisine göre yapıcak ben anlamadım sezaryen olucak çünkü benm 37 ye kadar çalışmayı düşünüyordum ki doğumdan sonraya aktariyim iznimi