BeyzZaA merhaba, benim ilk gebeliğimde kalp durdu malesef. Hesaplamalarimiza göre yani bebeğin gelişiminin durduğu gün doğum günümdü onun için o gün olanları net hatırlıyorum. Acayip halsizdim başımı yataktan kaldiramadim. Resmen 2 gün yattim. Uyku hali gibi. Kanama fln da olmadı. bu kişiden kişiye göre farklılık gösterir. Okuduğum kadarıyla 11 haftalık olmussunuz 12. Haftadan sonra riskler azalıyor. Neden direk kalp durması geliyor akliniza anlamadim. Kötü şeyler düşünmeyi adet edinmeyin. Artik anne oluyorsunuz. Evham yapacak olursak yandık. Kalbi mi durdu? 2li tarama nasıl cikacak? Detaylı ultrason da neler olacak? Ay bugün pek hareketli değil... Hamilelikte sırasıyla takacağımız o kadar şey var ki.. ama bu sadece kötü bir hamilelik geçirmemize ve hamileliğimizin kiymetini bilmeden gecirmemize neden olur. Anlıyorum düşüneceğiz gamsız da olunmaz korumaci olacağız ama daha uzun bir ömür var önümüzde hamilelikte nasıl sorunlar varsa doğduktan sonra da takilacak bir sürü sey var yedi mi kustu mu ateşi mi var, okula gitti mi, arkadaşı kim, evleneceği insan nasıl... 😊 Şimdiden adet edinmeyelim takmayı derim. İnançlı insanlarız biraz Allah'a inanalim. Allah esirgesin sağlıkla kucağınıza alın