10 haftalık hamileyim 3 gündür boğazm ağrıyor. Geniz akıntısı sinüzit var ve o da boğaz ağrısı yapmış durumda. Şimdi de balgamı atamıyorum öksürüyorum. Önerisi olan var mı? Ballı ılık süt, zencefil çayı, ıhlamur, ballı limonlu su içtim. Bol meyve tüketiyorum acılı çorba da içtim ama hala boğazım ağrıyor balgamı atamıyorum lütfen yardım edin