yagmur_225 Merhaba kızlar 👋🏻 34 haftalığız. Dün doktora gittik bebeğin 2 hafta önden gittiğini ve kilosunun 3100 olduğunu söyledi. Böyle kilo almaya devam ederse sezaryen olabilirsin bi ihtimal dedi. Benim gibi olan hamişler var mı ? Sizce sezaryen mi olurum 🤯
Ay11 yagmur_225 canım benımde bebegım oyleydı 33+4 su sanırım 3050gr dı bayağı önden gıdıyor vs dedı ama sonradan haftasını dengeliyor yanı 36+5 gıttıgımde 3250ydi mesela o yuzden çok takılma bence
iremcannn1907 yagmur_225 benimde öyleydi ama risk olmadığı sürece doktorum normali destekliyordu bende normal istiyordum. Takip ettik ama bebek 4 buçuk kiloyu bulunca sezaryen oldum. Sizede tavsiye ederim. Ama şunu da unutmayın hiçbir ultrason cihazı %100 doğru kiloyu vermez. Artı eksi oynama payı illa var. Doktorunuz tabi bunu illaki söyler size