Tsevcan 38+3 günlük gebeyim hareket az etti bugün 19 ocakta doğumum var ister istemez kafam takılıyor sizde nasıl durumlar🫠
Acbucocuk Tsevcan yer daralmasindan normal deniyor ama yinede siz doktorunuza yada saglik ocagina gidip kalp atimina falan baktirwbilirsinz
_almirasmom Tsevcan 31+2 benımde az hareketi 31+0 da doktor kontrol vardı bebek bas asagı arkasına dönmüş yatıyordu doktor bu saatten sonrada cok fazla hareket etmez az bıle etse yeter dedı
Nsdpg 38+4 üm sadece kasılıyor öyle dolanıp etmiyor karnım yamuluyor resmen Buda hareket sayılır herhalde bebeklerimizin yeri kalmadı ki benim de 18 inde doğum Allah izin verirse 🥰