Güzel anneler lütfen kese görünür mü kalp atışı duyulur mu diye kendinizi ve minik bebeğinizi boş yere strese sokmayın Allah nasip ettiyse o kalp her türlü atar, o bebek her türlü doğar inşallah. Biraz akışına bırakıp kendinizi Allah’a bırakın, O neylerse güzel eyler💕 Ben de bu haftalarda çok endişeliydim, sonra dedem bana bunları söyledi kızım o bebeğin bu dünyada nasibi varsa elbet doğacak sen Allah’a güven dedi ve bu sözleri duyduğum anda bana bi teslimiyet ve rahatlık geldi. Şimdi 15.haftaya girmek üzere bebeğim şükürler olsun🤲 Allah hepimize sağlıklı ve hayırlı bebekler nasip etsin 🥰