Mahmure0101 Öncelikle merhaba 33 haftalık hamileyim dün kontrole gittim bebeğimin eşinde kanamalar olmuş durmuş Gölcük Gölcük denildi ve bebeğimin gövdesi gelişmiyormuş 1.700 gr olduğunu söyledi doktor . Eşimle kan uyuşmazlığımız olmasına rağmen kanıma bakıp iğneye gerek yok dedi . Karnımda ağrıyor benim gibi olan var mı yardım edin lütfen 🙏.
Elcnerdgn Canım evet biraz haftasına göre kilosu az suanlık gövdesi derken karın cevresinden mi bahsediyorsun kilosu az olduğu icin karın cevresi haftasına göre küçük ölçümlemiştir büyük ihtmalle doktor. İstersen sen bide başka bi doktora daha git i
Mahmure0101 Elcnerdgn evet karın bölgesini küçük ölçtü 2 hafta boyunca hergün yoğurt kaşar muz yiceksin tekrar bakıcam dedi ama hiç içime sinmiyor doktorum başta çok iyiydi 😕