Kızlar selamlar kaçıncı haftadasınız bebişlerinizin kilosu ve boyu ne durumda 🍀 bugün doktora gittim 31 hafta boy 43 cm kilo 2180 2 hafta önde gidiyormuş doktorum bi sorun yok gayet iyi sağlıklı dedi 3 hafta sonra tekrar bakalım dedi ama ben tedirgin oldum kendim o kadar kilo da almadım beslenmeme dikkat ediyorum yediğim çocuğa mı gitmiş anlamadım sizce iyi mi yorum yapar mısınız bilgilendirme amaçlı 🥹🙏🏻🥲