Merhaba hanımlar
10 haftalık olduk fakat 8. Haftada doktor önerisiyle diş için antibiyotik kullandım ama her ne kadar doktor kullan bişey olmaz desede hala içim içimi yiyor bu haftalarda antibiyotik kullanıp bi sorun yaşayan yada yaşamayan varmı cevap için teşekkür ediyorum şimdiden