Dmlakrbg İkinci çocuğuma tam 10 yıl sonra hamile kalabildim. Yıllarca iğne ilaç aşılama yaptık. Hem maddi hem manevi çok yıprandık. Ama Allah sonunda bizi de sevindirdi. Şükürler olsun. Var mı aranızda uzun uğraşlar sonucu hamile kalanlar?
Zehradzcn Dmlakrbg yıllar süren tedaviler sonucu 13 yıl sonra tüp bebekle ilk çocuğuma hamile kaldım şimdide 16 yıl sonra 2. Bebeğime kendiliğinden hamile kaldım. 😊 Allah isteyen herkese nasip etsin.
EdaByrc Dmlakrbg 5 sene sonra çok şükür hamileyim rabbim bu mucizeyi bizede yaşattı çok şükür 23. Haftadayız hepimiz sağlıklı bi şekilde kucağımıza alalım inşallah. 🤲🏻
Dmlakrbg Zehradzcn amin cnm. Dileyen herkese nasip etsin. 6 haftaya giriyoruz. Biz hala şaşkınız. Sanki rüyadayız. 2 sene önce aşılama ile hamile kalmıştım ama dış gebelik olmuştu. Sevincimiz kursağımızda kalmıştı. Hala o psikolojiyi atamadık. İçesine sevinemiyoruz. Sanki bir şey olacak gibi.
Zehradzcn Dmlakrbg o bende de vardı illa ki oluyor korku içinizi ferah tutun Allah’ın izniyle onlar çok güçlü çok güzel tutunurlar bize 🥰
Nurrrr90 Oğlum 12 yaşında ve yaklaşık bi 7 seneden sonra cok şükür hamileyim düşükler dış gebelik hamdolsun rabbim sağlıklı nasip etti sağlıklada kucagımıza almak nasip olur inşş kızımı😘😘😘allah isteyen herkese nasip etsin
Dmlakrbg Nurrrr90 inşallah cnm. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Dileyen herkese tattırsın