Oznurtopal Kızlar merhaba. Bugun farkettim ki damla damla süt gelmeye başladı sıkmamaya çalışıyorum tabi ama yine de erken doğumun habercisi mıdır? Yada erken süt gelmesi doğumdan sonra sütün olması için iyi bir şey midir
2prensesannes Oznurtopal benim 28inci haftadan beri gelmeye baslams dus alırken gördüm oda 31 haftaligz suan
EmineDefneGokce Oznurtopal hormonla alakalı ilk gebeliğimde 17. Haftada, 2. Gebeliğimde 20 den sonra gelmeye başladı 36+3 üm sıkmasam da geliyor erken doğumla alakası yok canım
2prensesannes Rmysbyzt normal zaten benm kzmdada erken gelmişti 39 uncu haftaya yakın doğurdum erken doğum habercisi falan dgl kiminde geç kiminde erken geliyo
Oznurtopal 2prensesannes o zaman süt gelmesi doğum olacak anlamına gelmiyor şükür. Bazen yalancı sancim oluyor da acaba o mu tetikledi diye düşündüm
Rmysbyzt 2prensesannes kasılmalarım oluyor zaten böyle süt gelincede erken doğum vs denince iyice korkuyorum :( Allahım zamanında sağlıkla sıhahtle gelsin bebeklerimiz
2prensesannes Oznurtopal yok korkmayn inanın ben gebelik basindan beri ağrı sızı iicindeym rahim baskı yapyo dogurcam zannedip korku sariyo basima ağrı sızı ilk kez geliyo 2 gebelgmde hafifdi ağrı sızı bilmedim bunda ölümle burun burunaym
2prensesannes Oznurtopal erken gelmesi her acıdan doğacak bebek için çok iyi kimisi dogumdan sonra geç geliyo skntu benm bu 3uncu gebelik sütüm doğum yaptgmda doluluktan goguslerim yara oluyodu hep akardı çeşme gibi şükür korkmayn böyle olması avantajlı cck acisindan
EmineDefneGokce Oznurtopal yani bu belli olmaz demek daha doğru olur . Benim ilk gebeliğimde 17. Haftada girmişti mesela. Normal doğum yaptım . Sütüm 2. Gün tam gelmeye başladı doğumdan sonra (bebeğe yetmiyordu ilk 2 günki gelen damlalar)
Rmysbyzt Oznurtopal benim daha vaktim var kuzum ya inşAllah senin zamanlarını görürüm zaman çabuk geçsin🫣
Oznurtopal 2prensesannes yok yok Allah korusun. Erken doğum riski yoksa ağrıyla başa çıkılır da inşallah riskli bir durumunuz yoktur
Oznurtopal Rmysbyzt ah ben de öyle derdim. Önce 26.haftayi göreyim sonra 28.haftayi goreyim sonra 32 derken şimdi 35 olduk. Zaman hızlı geçiyor sıkıntısız doğum yaparız inşallah
2prensesannes Oznurtopal yok bi sknti ama inanin berbat bi an önce rabbim hepimizi tek avazda kurtarsin insallah