Merhabalar anneler , bende nerdeyse 34+2 oldumm ama bgn , bebiş korkutacak derecede hareketlii ve karnımı yere düşcek gibi hissedyorum . Yemekten sonra bu hale geldim . Yurumekte ve nefes almakta dahi zorlandm . Bu neyin nesiydi acabaa aynilarini yaşayanlarnz var mi ,