sumyyebulut Nst ye girdim ve sancım çıktı saat bası hafif adet sancısı gibi sancım oluyor arada bir bacağım kasılıyor bacaklarım ağrıyor ve genital bölgemde ara sıra aşırı acı oluyor bebek aşırı baskılı ve iç camasırıma aşırı akıntı geliyor ne bu kızlar dogurucakmıyım acaba
sumyyebulut VikiViki doktor sancıların 10dkk bir inince nişanın gelirse gel dedi ama alattan muayine etmedi hiç memnun değilim doktorumdan da
VikiViki sumyyebulut bende sanki sürekli büyük tuvaletim var ama hiç bişe yok ne oluyor anlamıyorum yeni gittim doktora benm doktorumda her hangi bişe dememişti 🤨
sumyyebulut VikiViki bu doktorlardan çektiğimiz ne bugünde biri bana demişti büyük tuvaletin varmış gibi hissedersin doğum zamanında demişti benmde öyle bir şey yok
Elcnerdgn Canım 36.hadtadan itibaren çamaşırım cok ıslanıyordu akıntı diyordum cünkü akıntıydı meyersem akıntıyla beraber benim suyum sızıyormuş 38+5e kadar dayanabildik 38+5de Doğum yaptım. Kesinlikle bu akıntı meselesinin üzerinde dur derim. Benim her gün azar azar sızmısta anlamamışım anlamakta cok zordu zaten akıntının içinde ayırt edemedim yani