Merhaba kızlar ben 2 lı taramayı yaptırdım ve tiskli cıktı amnıyosentez yapılması lazım denılıyor ama oda riskli bi işlem bebegın sıvısından şırıngayla almaları falan bu durumu yaşayan oldu mu ? Cevremde herkes banada denıldı yaptırmadım cocugum saglıklı dogdu denılıyor sureklı